POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine rofram.com so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili gospodarske zbornice Slovenije. Z uporabo spletne strani rofram.com se šteje, da ste sprejeli navedene pogoje. Rofram si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni pogoje in določila na spletni rofram.com.

rofram.com je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Rofram, Avtomobilska ulica 10, 2000 Maribor in je ponudnik storitev elektronskega poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Po opravljenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročilo blaga postane vsak obiskovalec spletne trgovine rofram.com tudi uporabnik oziroma kupec.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje rofram.com, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzeto po zakonu)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno posredoval naslednje podatke:

  • Identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka)
  • Kontaktni naslovi, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • Bistvene lastnosti blaga ali storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) razpoložljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je na voljo na spletni strani, mora biti na voljo v razumnem času)
  • Pogoji dobave izdelka ali izvedbe storitve (način, kraj in rok dobave)
  • Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in jasno razvidno, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • Način plačila in dostave
  • Časovna veljavnost ponudbe
  • Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • Pritožbeni postopek mora biti pojasnjen, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stranke

 

Načini plačila – plačilni pogoji

V spletni trgovini rofram-mvd.com ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo preko PayPal-a

V primeru, da želite naročilo plačati preko toritve PayPal, to storite na naročilnici, ki se nahaja v spletni košarici. Preusmerjeni boste na varno plačevanje preko storitve PayPal in Vam po izvršenem plačilu poslali izdelke.

 

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini rofram.com so navedene v EUR in že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljavne so cene, ki so objavljene ob oddaji naročila.

Dobavni roki, ki so objavljeni za posamezne izdelke, so ocenjeni na podlagi logističnih podatkov in podatkov o zalogah iz naših izdajnih skladišč. Zaradi različnih dejavnikov, na katere nimamo neposrednega vpliva, so možna odstopanja. Dobavni rok se lahko spremeni tudi v času od oddaje naročila do začetka obdelave naročila, o čemer vas bomo seveda nemudoma obvestili.

Cena velja za vse registrirane kupce spletne trgovine rofram.com in tudi za tiste kupce, ki nakup opravijo na drugačen način (telefonsko naročilo). Registriran kupec postanete, ko oddate naročilo preko spletne košarice na spletni strani rofram.com.

 

Postopek nakupa

Naročanje in oddaja naročila

Kupec izbere želeni izdelek in s klikom na gumb “v košarico” dostopa do naročilnice tega izdelka. Kupec vnese vse potrebne podatke v obrazec in odda naročilo s klikom na povezavo oddaj naročilo. Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo/pogodbo (pogodba je v slovenskem jeziku), s čimer je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. V tej fazi ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Pogodbo ali naročilo lahko sklenete tudi po telefonu, e-pošti ali internetu preko spletne trgovine po zgoraj opisanem postopku. Napake, popravke ali dopolnitve naročila nam lahko sporočite na e-mail rofram@siol.net ali rofram@amis.net ali na telefon +386 (0)41 933 726, upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. V primeru uspešno oddanega naročila se po oddaji izpiše tudi potrditveno besedilo. Če tega besedila ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega e-sporočila na vaš e-naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake bodisi do napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite ali pa nas za pomoč kontaktirate na tel. +386 (0)41 933 726 ali pišite na rofram@siol.net ali rofram@amis.net.

Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar najkasneje v 72 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik kupca po elektronski pošti ali telefonu obvesti o predvidenem roku dostave. V tej fazi je sklenjena pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom.

Blago odposlano

Ponudnik blago zapakira in odpošlje v obljubljenem roku.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na naslov podjetja Rofram, Avtomobilska ulica 10, 2000 Maribor ter dodatno na rofram@siol.net ali rofram@amis.net. Potrošnik mora blago vrniti v roku 30 dni od sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo denarja mora podjetje izvesti čim prej, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v originalni embalaži in z vsemi pripadajočimi pripomočki (navodila za uporabo, prozorne folije…), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina brez krivde potrošnika zmanjšala.

Kaj storiti, če ste prejeli poškodovano blago?

V primeru vidnih poškodb embalaže ali blaga mora kupec reklamacijo oddati ponudniku ali dostavni službi takoj ob prevzemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžan sprejeti in lahko zavrne pošiljko.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, pa je kupec tak paket kljub temu prevzel, ker teh znakov ni takoj opazil na embalaži ali na izdelkih, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dobavitelju. Če sumite, da je do poškodbe prišlo med dostavo izdelka in da jo je povzročila dostavna služba, to situacijo rešite tako, da paket prinesete na najbližjo dostavno službo v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez dodajanja ali odstranjevanja, nujno zapakirano v ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat pokazatelj vzroka poškodbe) in izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Z dostavno enoto, ki vam je izdelek dostavila, pa se lahko dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato pa kupec poskrbi za potrebno zamenjavo. Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev. V primeru poškodbe, ki je za kupca sprejemljiva in bi kupec tak izdelek obdržal, lahko ponudnik izda finančni dobropis za oceno škode. Če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, je kupec seveda upravičen do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Kupcu priporočamo, da pred prevzemom paketa pregleda in preveri vsebino v prisotnosti dostavljalca.

Reklamacije (dejanska napaka in garancija)

Dejanska napaka

Potrošnik lahko reklamira vsak kupljen izdelek, ki ima garancijo, kot tudi tiste brez nje. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je dana garancija, uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake. Vendar v tem primeru tudi ne more uveljavljati pravic iz garancije, če jo izdelek ima. Potrošnik mora to jasno povedati pri uveljavljanju pravic iz naslova stvarne napake. Priporočamo pisno.

Zaradi stvarne napake lahko potrošnik reklamira napako pri prodajalcu v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, najkasneje pa v roku 2 let od prevzema blaga s strani kupca.

Potrošnik lahko po lastni presoji zahteva: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Potrošnik mora pri uveljavljanju pravic iz tega naslova trgovcu v obvestilu o napaki podrobneje opisati napako in prodajalcu omogočiti pregled izdelka. Če napaka ni sporna, mora trgovec potrošniku ugoditi v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 dneh. Če pa pride do spora o napaki, mora trgovec potrošniku pisno odgovoriti v 8 dneh.

Napaka je resnična:

  • Če stvar nima lastnosti, potrebnih za njeno normalno rabo ali za marketing;
  • Če stvar nima lastnosti, potrebnih za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana;
  • Če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • Če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je garancija obvezna v skladu s pravilnikom o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (uradni list RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija ponudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke ali storitve.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava v skupno 45 dneh ni mogoča, lahko zahteva zamenjavo za nov enak ali enakovreden izdelek ali vračilo kupnine, če izdelek ni mogoče zamenjati.

Dostava in osebni prevzem

Ponudnik mora blago ali storitev dostaviti v obljubljenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Stroški pošiljanja

Strošek dostave je naveden v tabeli s podatki v spletnem katalogu/objavi pri posameznem izdelku in je vedno prikazan informativno ter dodan v spletno košarico, pred in ob oddaji naročila.

Cena dostave je enaka za celotno Slovenijo.

Čas dostave

Dostava se izvaja med tednom do 16. ure in v soboto zjutraj (v kolikor dostavlja Pošta Slovenije) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če želite dodati dodaten naslov za dostavo, ga vpišite v poljubno polje naročilnice. Če ste ob nakupu kot način plačila izbrali plačilo po povzetju, poskrbite, da ima prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. V nekaterih primerih je možna dostava tudi izven delovnega časa dostavne službe, možne so tudi dostave ob dogovorjenih urah ali dostave po hitrejših dostavnih poteh. O teh možnostih se posvetujte s komercialisti spletne trgovine rofram.com, stroški tako dogovorjenih dobav s posebnimi željami se lahko razlikujejo od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.

Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljalec pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo ali prevzem, v primeru dostave Pošte Slovenije pa blago čaka na vas na najbližji pošti. Za lažjo dostavo naročene pošte priporočamo, da ob naročilu pustite svoj telefonski kontakt, kjer ste dosegljivi ob predvidenem času dostave.

Hitrost dostave

Kako hitro vam bo blago dostavljeno, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 12. ure, bomo blago odpremili še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena še isti dan, ko prejmemo artikle na zalogo. Naši komercialisti vas bodo po elektronski pošti ali telefonu obvestili o stanju zaloge in predvidenem roku dobave. Dostavo opravi dostavna služba praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v treh delovnih dneh.

Varnost in pravica do zasebnosti

V skladu s politiko zasebnosti skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkritjem, spremembo ali uničenjem. Podatki so shranjeni na z geslom zaščitenih in omejenih strežnikih. Spletna trgovina rofram.com skrbno skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vašo izbiro glede njihove namenske uporabe. Podatki uporabnika v nobenem primeru ne bodo posredovani tretji osebi.

Komunikacija

Ponudnik lahko z uporabnikom stopi v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje komponente:

  • Jasno in nedvoumno morajo biti označeni kot oglasna sporočila
  • Pošiljatelj mora biti jasno viden
  • Različne akcije, promocije in druge marketinške tehnike morajo biti označene kot take. Jasno morajo biti opredeljeni tudi pogoji za sodelovanje v njih.
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, je treba spoštovati